måndag 8 november 2010

Slarvmajan

Jaha! Då är det bevisat. Att jag är slarvmajan nummer 1.

Jag VET att jag registrerat mitt kort på sl.se. Men det var jävligt länge sen. Så jag kommer inte ihåg hur proceduren gick till. Exakt. Men uppenbarligen är jag och mitt kort inte registrerat hos dom. Och jag har verkligen inte råd eller lust att hosta upp 690 kronor till.

Så just nu funderar jag allvarligt på att faktiskt promenera till och från jobbet fram till lön. Och när jag har köpt mitt jävla SL-kort. Då ska jag registrera det väldigt noggrant och memorera hur jag gjorde när jag registrerade det. För att komma ihåg om typ fem-tio år när jag tappar mitt kort igen.

Näää! Jag är inte bitter!

3 kommentarer:

Chrissan sa...

Jag röstar för promenader!
fast ta det lugnt, du blev ju sjuk sist du försökte dig på det.;)

Singelmamman sa...

Fy så surt. Det påminner mig om att jag ska registrera mitt kort.

Singel i storstan sa...

Ja, jag kör promedader! Och tar det lugnt. Och kommer ALDRIG glömma att registrera kortet på sl.se...