lördag 13 november 2010

Mitt umgänge

Jag fick två biljetter till Hälsomässan som är i helgen. Så igår frågade jag runt om det var någon som ville gå med mig imorgon. Tror ni att det var någon som ville följa med? Nä. Just det.

Vill man gå på krogen så är det alltid nån som nappar. Men en hälsomässa är helt ointressant. Uppenbarligen. Så jag börjar undra vad jag har för vänner... Nog för att det var med kort varsel. Men det brukar utekvällarna också vara.

Så.

Jag undrar om det är någon som skulle kunna tänka sig att gå på Hälsomässan med mig imorgon?

6 kommentarer:

NinaPX sa...

Åh, jag skulle jättegärna göra det, jag har också två biljetter som ligger här och skräpar. "Tyvärr" ska Fars Dag firas här hemma, med stor brunch (och det är nog jag som förväntas laga maten :-D ) Jag hoppas någon annan gör dig sällskap och sen ser jag fram emot recension av mässan. Må gott!

Singelmamman sa...

Jaa! Jättegärna! Men på eftermiddagen. Jag ska också gå på matmässan en sväng.

Singel i storstan sa...

NinaPX: Vad synd, annars kunde vi haft en minibloggträff.

Singel:Kul! Eftermiddan var nog vad jag hade i tankarna eftersom jag inte är känd för att vara morgonpigg. :-)

Så hur gör vi rent praktiskt?

Malde sa...

Skönt att se att du fått tag på sällskap. Hade gärna följt med, men jag har annat att göra som har med Stora Sonen att göra...

Må så gott!

Singelmamman sa...

Mejla mig på annpann64@hotmail.com så skickar jag över mitt mobilnr. Jättekul!

Singel i storstan sa...

Malde: Mina tankar är hos dig. Lycka till.

Singel: Done.