tisdag 16 november 2010

Inte kompatibel med tekniken

Inlägget nedanför skickade jag innan jag gick från jobbet vid halv sex ungefär. Med en bild. Fotot föreställde ett felmeddelande som dök upp på skärmen där det stod att jag inte hade nåt internet. Istället dök inlägget upp många timmar senare. Utan bild. Så man kan väl säga att tekniken och jag inte har varit kompatibla med varandra idag. Det är fler incidenter som hänt...

Träffen med klasskompisarna var över förväntan faktiskt! Det var jättekul att prata minnen. Och höra vad det har blivit av vissa människor från den tiden. Och nånstans har tiden stått stilla. Vi tog våra roller som vi hade då på nåt sätt.

Nu är det alldeles för sent för att blogga. Jag har en promenad att gå om 7 timmar. Och jag har ju varken borstat tänderna eller tagit av sminket.

Inga kommentarer: