söndag 14 november 2010

Upp och hoppa!

Hade en lugn hemmakväll igår. Hur skönt som helst. Vid tolvtiden fick jag en förfrågan om att gå ut. Från någon som jag gärna hade träffat eftersom det var några veckor sen sist. Men jag orkade inte. Utan gick och la mig runt två istället. Och det var ju perfekt eftersom jag skulle upp någorlunda tidigt idag.

Fast nån gång när jag sov ringde telefonen. Och jag fick besök mitt i natten. Som höll mig vaken till sex. Inte för att det var otrevligt. Men jag är ju inte den piggaste idag.

Nu ska jag göra mig iordning för att gå på Hälsomässan med Singelmamman. Jag räknar med att det ska bli så trevligt att jag glömmer bort hur trött jag är.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ojsansa... du kanske är förlovad snart i alla fall...

Singel i storstan sa...

Hahahaha! Nä, det kommer nog aldrig inträffa. :-) Men det är trevligt med sällskap av just den mannen måste jag säga...