lördag 8 september 2007

Bored...

Klockan är snart halv nio en lördag och jag har fortfarande inte gått upp ur sängen. Andra bullar var det vid den här tiden förra lördan och jag lovar mig själv att från och med nu ska jag aldrig hamna i den här situationen om jag inte själv vill ligga och glo en hel dag. Han har gjort sitt sista misstag och hädanefter lever jag totalt efter mina egna önskemål.

Jag har haft datorn med mig i sängen hela dan så jag har tittat på gamla avsnitt från teve som jag inte sett tidigare, driftigt va? Nu ska jag faktiskt förflytta mig till teven eftersom Sverige-Danmark börjar strax och då har ytterligare 2 timmar gått! Telefonen har varit tvärtyst idag förutom Johan (kompis) som undrade om vi skulle kolla matchen på pub. Vi skulle höras senare men varken han eller jag har hört av oss. För min del eftersom jag är så förslappad på grund av depression. Jag måste verkligen få lite innehåll i mitt liv nu! Jag måste få någonting att leva för, något att se fram emot och något att sysselsätta mig med...

Heja Sverige!

Inga kommentarer: