måndag 3 september 2007

Nöjd!

Hello!

Eftersom jag är mästare på att gnälla när jag inte mår så bra så måste jag ju skriva när allt är toppen också känner jag. Idag är en sån dag! Jag är på skojhumör, glad och tillfredsställd! Ingenting särskilt har hänt jag mår bara perfekt! Idag ska ingen få mig ur balans minsann...

Fotboll ikväll. Helsingborg-DIF. Djurgårn MÅSTE vinna känns det som, annars är vi rökta. Det är även derby mellan vraken och råttorna och jag har aldrig varit så grönvit förut. Tyvärr så verkar solnatattarna vara ruggigt starka just nu så dom kommer säkert att vinna. Men dom ska veta att förutom bajarna så hoppas alla blåränder på söderslöddret ikväll. Så låt oss se bajen ha 13 spelare idag, spelarna, fansen och djurgårdarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är väldigt mycket olika fula uttryck för det bästa laget!

Bajen bärs o ......


J