söndag 2 september 2007

Trött...

Fan vad trevligt det var igår! En riktigt lyckad kväll som jag sent ska glömma! Vi träffades klockan 19:45 på Fridhemsplan och gick till nåt ställe på Norr Mälarstrand och tog en öl. Vet inte vad stället hette men det var ett riktigt schysst sommarställe. Det var en stor flotte eller vad man ska säga med bar och utlandsstämning. Dit måste jag gå nästa sommar. När vi druckit upp så gick vi till restaurangen som låg på en båt. Det var också ett schysst ställe. Dom hade också en flotte utanför båten med utlandsstämning. Jag käkade hummer och vi satt och babblade till stället stängde vid 24-tiden. Då åkte vi till Nordic star och fortsatte och när dom stängde så hamnade vi på The Lab. Det blev alltså skitsent men tack för en perfekt kväll!

Idag är jag seg och ordentligt trött! Men vad gör det, jag skulle kunna varit ordentligt risig idag och ändå tyckt att det var värt det!

Puss och kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag följer med dit.

J