lördag 15 september 2007

Ensam hemma!

Jag är helt ensam hemma! Förutom katten dårå men hon ligger ändå bara och sover. Jag spelar musik högt som fan, epilerar benen, sjunger för full hals, njuter, mår bra... Tänk om jag alltid fick vara ensam, vilket underbart liv jag skulle ha då! Inte helt ensam, Cassi skulle ju vara med förstås men hon räknas inte. Hon är ju mitt allt.

Det spelas fotboll just nu. Två av våra konkurrenter om guldet spelar mot varandra och det står 2-2 på övertid. Låt det sluta så! Då hamnar Elfsborg på samma poäng som DIF fast med en match mer spelad och Göteborg på en poäng mindre än Djurgårn. Elfsborg går förbi oss med målskillnad men om vi vinner på måndag så leder vi med tre pinnar! Imorgon spelar råttorna mot Halmstad och jag hoppas på oavgjort även där eller på Halmstadsvinst. Det är tätt uppe i toppen just nu. Det är ungefär sex lag som kan vinna guldet men Djurgårn har fördel. Låt dem också ha nerverna!

Inga kommentarer: