torsdag 13 september 2007

Haft fullt upp...

Igår var alla tjejer på avdelningen hemma hos David och hade tjejmiddag! Det var fördrink och snittar med basilikacreme, förrätt, varmrätt, efterrätt och kaffe! Vi satt ner hela kvällen och David passade upp på oss! Me like! Det händer ju i princip aldrig att jag bara sitter ner och blir serverad... Kom hem vid 23-tiden så inte blev det sent heller!

Idag har jag nog haft min stressigaste dag på jobbet faktiskt! Nog för att jag visste att det skulle bli en hektisk dag, men det tillkom ännu mer och en stund då allt hände samtidigt; telefonen ringer, mobilen ringer, besökare som ska till olika mottagare i receptionen, kaffe och smörgåsar som ska kokas och dukas fram till två olika gäng, bud... Då satte jag mig ner och sa, ni får ursäkta men det är lite mycket just nu, och så skrattade jag. Och alla förstod och var jättetrevliga! Kul!

Mr goodlooking sa att vi måste ha en dejt snart. Jag kontrade med att han har sagt det i exakt en månad nu... Det var faktiskt den 13:e augusti vi träffades. Jag vet faktiskt inte vad han är ute efter eftersom han aldrig vill träffas, men han tar upp det. Varför egentligen? Kan det inte bara rinna ut i sanden istället för att låta mig ha humörsvängningar? För han vågar ju inte säga som det är har jag märkt. Men vissa människor är konflikträdda, jag kan inte kräva att alla ska bete sig som jag gör med att vara raka och ärliga. Det skulle ju vara intressant om det hände mig nån gång!

Nu ska jag åka hem och dö, för idag är jag faktiskt utarbetad!

Inga kommentarer: