tisdag 11 september 2007

Okej dag

Det märks att skolorna har dragit igång på riktigt nu. Massor av telefonsamtal, massor av besökare, massor av matbeställningar till seminarier och möten samt massor av fix och tricks. Till detta så ska jag även att hinna med att rensa upp i växelsystemet eftersom vår föredetta IT-ansvarige har lämnat allt i ett virrvarr, uppdatera hänvisningssystemet, kontera och attestera fakturor och uppdatera konsultpärmen. Jag lär ju iallafall inte dö av att jag är uttråkad på arbetstid. Synd bara att mitt privatliv inte är lika spännande.

Satt och chattade på msn med en person tidigare idag. Efter en stund så märker jag att jag har berättat alldeles för mycket om mitt inre och jag har lite ångest för att det bara rann ur mig. Jag har ingen lust att skrämma iväg folk för att jag har det jobbigt hemma och med mitt liv just nu. Men hänt är hänt och han har inte skrivit något mer heller. Det känns som att jag inte borde lägga ner särskilt mycket energi på detta men eftersom jag gärna trycker ner mig själv "these days" och inte är värd nåt annat än skit så känns det värre... Inte att han inte har skrivit, utan mer att ingen orkar lyssna på mig.

Back to work!

Inga kommentarer: