måndag 17 september 2007

Please!!!!

Det är eftermiddag nu och klockan tickar och tackar sig framåt mot matchen ikväll. Resultaten igår och i lördags gick Djurgårdens väg så nu är jag nervös och har fått för mig att det kommer att gå åt pipan ikväll... Men det sista som lämnar människan är hoppet och jag tänker inte ge upp förrän slutsignalen ljuder. Om jag nu måste ge upp! Dagens bön är: Snälla ödet, gud om du nu finns, spelare i Djurgårdens A-lag: Se till att DIF vinner tre poäng ikväll mot Trelleborgs IF!!! Helst vill jag att vi vinner med 6 eller 7-0 så att vi tystar smittbärarna från Solna, men bara vi VINNER!!!

Jag har även haft lönesamtal idag. Har aldrig haft det tidigare och jag har ingen aning om hur det gick. Det enda jag vet är att jag satt och "skröt" om hur duktig jag är och hur min chef tyckte att jag var bättre än vad jag ville påskina! DET är ju positivt. Hon hade ingenting att klaga på och hon tyckte att jag sköter mitt arbete på bästa sätt! Men som jag vet så är det den delen av min självkänsla som inte saknas, jag vet att jag är bäst i min genre. Samtidigt så vet jag även att jag redan tjänar ganska bra, därför har jag svårt att tro på löneförhöjning. Svaret kommer om över en månad! Hatar att vänta!

Jag tror att jag fick veta varför "någon" inte velat träffa mig... Fick veta att han inte vill ljuga hemma och är det där kruxet ligger så förstår jag. Var han tvungen att vänta i över en månad på att säga det? Men det blir ju svårt att träffas om man inte vill ljuga. Samtidigt som jag också ogillar att ljuga och brukar oftast tala sanning, men jag lämnar lite utanför. Man behöver inte berätta ALLT! Hur som helst så verkar det inte vara mig det är fel på. Och för mitt ego så är det bättre. Tyvärr så måste jag ju inse att jag kanske inte kommer att kunna dejta honom då, men that's the story of my life...

Nu ska jag fortsätta vara nervös!

Inga kommentarer: