tisdag 4 mars 2008

Allvarligt orolig

För några veckor sedan när Djurgårn spelade sin första träningsmatch för året kändes allt mycket bra! Visst var det tunga ben men det kändes hoppfullt inför säsongen. Idag känns det mörkt! Går som vanligt in på dif.se när jag kommer hem och möts av "Match mot Ålborg inställd". När jag klickar in på länken står det:
"Djurgården tvingas ställa in onsdagens träningsmatch mot danska Ålborg då man helt enkelt inte får ihop tillräckligt med spelare. Enbart sex utespelare finns tillgängliga i dag och det är givetvis för få för att få ihop ett tillräckligt slagkraftigt lag."

Kan någon vänlig själ tala om för mig vafan är det frågan om?!? Är det den nya fystränaren som är ute och cyklar när det gäller träningsupplägg eller är det ett gäng veklingar vi har i DIF? Jag känner hur olyckskorparna cirklar uppe i skyn och väntar nu på gamarna som ska invänta på ett skrovmål. FAN VAD JAG ÄR IRRITERAD NU!

Inga kommentarer: