måndag 3 mars 2008

Massor att skriva

Egentligen har jag massor att skriva men klockan är alldeles för mycket för det så jag stolpar:

  • Jag fikade med Anne-Li idag! Alltid lika kul att höra vad som händer i hennes liv + dela med sig av bekymmer, glädjeämnen och vardagsliv. Hon tyckte jag ska gå på Stereophonics på onsdag och betalade biljetten! Jag hade förmodligen gjort samma sak om det var tvärtom med ekonomin men det känns så ädelt att göra en sån sak för mig! Tack Anne-Li!!!!
  • Jag har mailat fram och tillbaka med min första riktiga pojkvän via Stay Friends i ett par veckor eller så. Mailen blir längre och längre, riktigt kul att höra ifrån någon som man en gång kände så väl... Synd att vi bor i olika städer, fast vi kan nog ses nån gång senare i år.
  • Kärlekslivet är torftigt men just nu saknar jag det inte särskilt mycket. Har massa saker som stjäl min tid så som det är ändå så fatta hur lite tid jag skulle ha över för mig själv om jag vore kär dessutom!
  • Jag mår ganska bra nu! Visst kan jag ha dåliga dagar och så, men jag känner mig inte ensam lika ofta som förut och jag har kommit in i singellivet ganska bra nu. Dessutom hör folk av sig mer nu än de gjorde förut så livet är ganska behagligt faktiskt.
  • Djurgården är klara för slutspel i hockey!
  • Jag stegar på med stegräknaren och känner själv att det är mindre jobbigt att promenera nu än för några veckor sen! Går dessutom mer och mer för varje vecka! Det känns skönt att kunna vardagsmotionera än att inte göra någonting alls för att man skyller på att man inte har tid att träna. Då är det bättre att få in det i promenader till och från jobbet och så vidare.

Det är andra små saker som hänt men jag måste komma i säng så jag får i alla fall sex timmars sömn!

Inga kommentarer: