måndag 10 mars 2008

Helgen...

Var på strålande humör när jag slutade jobbet i fredags! Solen sken och det var ganska varmt. En av Jannarna jag känner ringde och frågade om jag hade lust att träffas så han kom förbi här och vi tog en promenad till Fridhemsplan och tog några bira. Eller ganska många.

När jag vaknade på lördagsmorgon så var jag riktigt bakis och var riktigt seg... Men när jag äntligen kom ut på promenad hade solen gått i moln för länge sen så vädret var trist. På kvällen hade jag och Cassi myskväll och kollade melodifestival och två filmer.

Planerna för söndan var att gå upp ganska tidigt och ta en promenad till Stadshagen för att kolla in DIF's sista träningsmatch innan träningslägret. Därefter hade jag tänkt att ta en promenad till Stadion för att hämta ut säsongskort. Vaknade vid 10:30 och skulle bara vakna till tänkte jag... Men ICKE! Vaknade igen vid 12:30, tittade ut och såg vilket skitväder det var. Därför sket jag i matchen och sen tog jag och Cassi bussen till Stureplan och gick därifrån. När vi skulle hem igen tog vi fyran till Fridhemsplan och gick den sista svängen hem och bakade äppelpaj och lagade mat... Ingen promenad-dag blev det, ingen match blev det och humöret var inte heller det bästa.

Hela helgen var i princip en tråkig helg...

Inga kommentarer: