söndag 23 mars 2008

Glad Påsk

Fy fan vilken tråkig jävla helg! Fredan va okej med tanke på att jag var bakis men resten! Telefonen har väl aldrig varit så tyst som de här dagarna! Och jag har varit partysugen. Fett trist! Igår (påskafton) tog jag det ändå lugnt med att kolla filmer, gå igenom musik och softa. Ingen hörde av sig men jag hörde inte av mig till nån heller.

Idag har det varit värre! Jag har varit så sugen att gå ut och har gått igenom halva telefonboken men INGEN har velat gå ut. Eller så har dom varit på påsktjafs. Trist som fan. De enda som hört av sig till mig i helgen är exsambon och killen som är kär i mig. Du vet han som jag inte är ett dugg intresserad av förutom som kompis... Han messade mig vid fyra i natt och ringde mig en miljon gånger innan 12 imorse, tillslut var jag tillräckligt vaken för att svara. Men inte ens han ville gå ut.

Nästa gång ska jag vara mer förberedd på såna här långhelger...

Inga kommentarer: