lördag 1 mars 2008

Grått och trist

Visste det egentligen men hade ändå en förhoppning om att det ändå skulle vara lite fint väder idag, men ICKE! Varför känns det som att solen och det lite varmare vädret enbart tittar fram när man sitter instängd på jobbet? Hur som helst så måste jag promenixa ihop lite steg så jag håller just nu på att koka två ägg och sen ska jag se hur många steg det blir om man går runt hela Lilla Essingen... Jag hoppas på sextusen men tror väl kanske 4500.

Det är hockey idag. Vinner DIF går dom vidare till slutspel men dom spelar mot Brynäs som ligger sist i tabellen och krigar om att inte flyttas ner till hockeyallsvenskan. Därför tror jag på ett tufft motstånd. Hade från början tänkt gå men Cassi kommer imorgon och jag har ingen lust att åter igen ligga bakfull när hon kommer. Därför ska jag istället städa, vika tvätt och pyssla idag...

Inga kommentarer: