torsdag 6 mars 2008

Gårdagen

Så har man varit på konsert för första gången på flera år! Var toknervös när jag skulle åka till Berns. Tog mig i alla fall dit och mötte upp sällskapet som var snygg som alltid när jag ser honom. Jag är inte bortskämd att se och träffa denna person så jag blev på bra humör bara därför...

Konserten var bra, dom blandade låtarna bra och rockade loss utan alltför mycket snack. Jag kände igen alla låtar och de flesta är de som jag gillar bäst. Det sköna med klubbspelningar är att det blir så intimt, man står nära scenen och ser ansiktsutryck och sånt på bandet. Sällskapet som är en van konsertbesökare tyckte också att det var bra så jag var inte helt ute och cyklade.

När spelningen var slut fick jag sällskap på promenaden till bussen och även tills bussen kom. En bra kväll med bra sällskap!

Inga kommentarer: