onsdag 13 januari 2010

Hittills denna vecka

Det är ingen händelserik vecka jag har. Måndag, tisdag och onsdag kan beskrivas exakt likadant:

  • Upp och göra sig iordning
  • Ta sig till jobbet
  • Arbeta som en dåre
  • Gå till Odenplan
  • Ta fyran
  • Gå av vid Västerbroplan och promenera hem
  • Byta till slapparkläder
  • Läsa bloggar
  • Kolla in hemnet.se
  • Titta på teve en timme
  • Bada
  • Sova

Nu gör jag nåt så wild and crazy som att blogga mellan badet och sängen...

Som sagt, det är inte mycket som händer. Förmodligen är det lugnet före stormen. Jag håller tummarna för att stormen är positiv. Orkar inte med nåt annat.

2 kommentarer:

Bajsugglan sa...

Stormen kommer deifinitivt vara positiv!
Gud vad gött att bada och sova, och samtidigt är det ju görfint! jag brukar ofta slumra till i badet och vakna som en ny människa (nästan). Iallafall som ett russin i kroppen.

Singel i storstan sa...

Nämen! En ny besökare! :-) Välkommen!

Det händer kanske 10, max 20 kvällar per år som jag inte badar innan jag går och lägger mig. Slumrar också ofta till men eftersom jag badar så varmt vaknar jag efter en kort stund. Och då är det raka vägen till sängen.

Jag litar på dig angående stormen...