fredag 8 januari 2010

Semester

Det kanske är lite tidigt. Jag menar, jag jobbar min andra dag efter två veckors ledighet. Men jag inser att det är långt kvar tills massa röda dagar. Tre månader. Kanske knappt. Men ändå...

Är lite sugen på en weekend nånstans i Europa. Berlin är bra har jag hört. Men det kanske inte är så kul att åka dit i slutet på februari eftersom det inte ligger såå långt från Sverige. Och i Sverige är det skittrist väder då.

Så vart åker man (som inte är för dyrt) vid den tiden? Alltså inget Gran Canaria nu. Bara några dar.

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Barcelona! Några vänner till mig var där nu över julafton och de hade 16 grader varmt. Och så är staden trevlig och maten god Jag tror att det finns billiga resor dit. Har tyvärr inte hittat det hotell jag och min dotter bodde på, gör jag det så återkommer jag med tips på ett helt ok, enkelt men centralt hotell.

Singel i storstan sa...

Ja, jag har haft funderingar på Barcelona. Alla säger att det är perfekt. Får se vad och om det blir...