torsdag 21 januari 2010

Några ord om katastrofen i Haiti

Det som har hänt är fruktansvärt!

Verkligen.

Men jag tycker att det börjar bli lite osmakligt nu. Med alla ansikten som ska visa att dom jobbat gratis i en timme. Spelar det nån roll eller? Att man berättar för allt och alla att man skänkt pengar? Räcker det inte med att skänka pengar och hålla käften?

Men man känner väl sig extra duktig om man visar upp sig på aftonbladet.se. Förmodligen får man en stjärna i nån svart bok någonstans. Men jag mår illa.

Tanken är bra. Det är jättebra med dessa initiativ. Men för fan, låt mig slippa alla som ska visa sig duktiga.

7 kommentarer:

Ting sa...

Håller med.

Singel i storstan sa...

Tack! Trodde jag skulle få mothugg.

Singelmamman sa...

Håller med jag med!

MonasUniversum sa...

Herregud, äntligen någon som reagerar.

MonasUniversum sa...

Herregud, äntligen någon som reagerar.

Unknown sa...

Jag var ju så jävla dum att jag ryktes med. När jag sedan ångrade mig och ville ha tillbaka men bortgivna månadslön så kunde de inte hitta den. Nä vid nästa katastrof så tänker jag sura.

Singel i storstan sa...

C: Hahahaha!

Mona och Singel: Skönt att man inte är ensam att tycka så.