söndag 24 januari 2010

Redo för en arbetsvecka

Det kanske var tur att jag inte hittade på nåt igår. För så här mycket har jag nog aldrig fått gjort under en helg. Helst såna saker som man gör väldigt sällan. Typ rensar badrumsskåpen. Eller klädkammarn. Jävlar i min lilla låda vad jag har slängt saker. Och vilken plats jag fick.

Så nu kan jag köpa nya saker.

Som om detta inte var nog så har jag SPA'at. Hårinpackat, rakat, klämt pormaskar, pedikyr, manikyr... Jag är helt enkelt redo för vecka 4 2010!

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

*avundsjuk* Jag är då rakt inte redo. Avskyr nog söndagkvällar lika mycket som hela måndagsmorgon.

Singel i storstan sa...

Jag tycker nog tisdagar är värsta dagen på veckan. Måndagar går av bara farten på nåt sätt.

Hoppas din måndag blir okej i alla fall. :-)