lördag 16 januari 2010

Om att ha oordning

Jag gillar att ha ordning hemma. Städat och fint. Jag känner mig lugn och harmonisk då.

Just nu känns det som att någon kastat in en handgranat här hemma. Jag har ju haft migrän hela dagen och när jag har det så kräks och badar jag. Och försöker sova. Så det ligger handdukar överallt som jag inte orkat hänga upp. Jag har legat på badrumsgolvet och försökt att vila mellan kräkningarna. Därför ligger det en filt och ett par gympabrallor (kudde) på golvet. När jag mådde lite bättre lagade jag mat. Men jag har inte orkat plocka undan disken...

Det är bäst för mig att jag mår bättre imorgon.

För så här kan man inte ha det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dig även om din vardag är rörig i dina ögon.
PUUUUUSSSSSS I.

POLISHUSTRUN sa...

Stackare! Kram från mig!

Anonym sa...

Gumman.... jag vet att du är "strukturerad" hemma (och jobbet), så jag vet hur du "mår" just nu när handgranaten blivit slängd. Men ta det "easy", låter enkelt, jag vet, men försök. Huvudsaken är att du blir "frisk". Tycker om dig oavsett handgranat eller ej. Du vet att jag tycker att du är BÄST! Puss på dig!

Singel i storstan sa...

Men gud vad söta ni är! :-) Och jag mår bättre nu. Så här ska städas!