måndag 25 januari 2010

Lön!

Den lön som är mest efterlängtad måste vara januarilönen? Har varit och kollat på hotell och konferenslokaler till den stora konferensen i september. Och när jag var klar så passade jag på att shoppa resten av eftermiddan. Har liksom inte shoppat sen jag var i London...

Nu har jag kommit hem och hittar en liten present i en av kassarna som är inslagen. Jag har inte öppnat den än. Men jag vet vad det är. För det är jag som har köpt den. Till mig för att jag kämpar på och håller humöret uppe. För att man ska belöna sig själv och tycka om sig själv.

Köpte även två böcker, krimskramssmycken, soffkuddar och ljus. Men dom slog jag inte in. Även om dom sakerna också var till mig.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Klokt, jag brukar oxå köra det tricket...

Singel i storstan sa...

Det är nog första gången för mig. Men inte sista! :-)