måndag 18 januari 2010

Ny vecka

Då är det en ny vecka igen. Tiden bara skenar iväg. Så därför börjar jag med att dra åt svångremmen. I förebyggande syfte. Alltså inte ekonomiskt. Det vet jag inte hur man gör. Utan matmässigt. Rätt som det är ska bikinin på och då har jag ingen lust att se ut så här.

Men jag tänker inte banta hysteriskt. Jag kör lite morgonpromenader, träning med PT, träning utan PT, ingen alkohol och inte massa utsvävningar med maten. Låter inte det bra?

Jag skulle verkligen behöva en våg. Var köper man såna billigt? Om man inte bor i närheten av billiga kedjor alltså.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en våg som du kan få. Den är t.o.m ouppackad!!! Den är kanonfin. Du kan mäta både det ena och andra med, typ valkarna, bmi, tror t.o.m man kan lägga in pulsvärde och annat smått och gott.
Med andra ord: en våg som jag absolut inte behöver, eller det kanske jag skulle, hmmm, ja, ja, vilket som... du får den av mig. Jag tar med mig den imorgon.
Kram

POLISHUSTRUN sa...

Bra med vänner...

Singel i storstan sa...

Smajlan: Du är så otroligt snäll hela tiden! :-)

Polishustrun: Visst är det! Dom betyder mycket...