onsdag 20 januari 2010

Pinsamt!

Jag hade ont i magen i morse också. Så jag stannade hemma. Vid 10-tiden gick jag på toaletten. Och det var sådär. Man kan väl säga att jag var hård i magen utan att gå in på detaljer.

Nu har jag inte ont i magen längre!

Kan det vara så pinsamt att jag hade förstoppning? Är det många som är hemma från jobbet på grund av förstoppning? Fy fan vad pinsamt!!!

Men som jag sagt, jag har aldrig problem med min mage. Förutom att jag är magsjuk ibland... Men i det här fallet var det ju typ tvärtom. Så det var ju inte lätt att veta. Törs man säga sanningen till chefen utan att rodna?

3 kommentarer:

Nattis sa...

Hmm lördag är jag uppbokad på, söndag tror jag att jag inte har något inplanerat. Hmm nästa vecka ?? Fan min kalender är hemma där allt står.. Typiskt.. Vi kan ju höras av så ser vi om vi får ihop något.. =)

Passa nu på att vara hemma och njut av det. Hade jag haft möjligheten att vara det hade jag lätt varit hemma idag..

Förstoppning hit, förstoppning dit har man ont så har man.. =)

Singelmamman sa...

Ha ha! Ursäkta skrattet, men ont i magen räcker gott som förklaring tycker jag. Passa på att ta det lugnt och njut av den ofrivilliga och plötsliga ledigheten.

Singel i storstan sa...

Singel: Jag jobbade hemifrån på eftermiddan. Men det är lite bättre än att va på plats.

Nattis: Vad sägs om att käka på tonåringens skola vid Globen onsdag eller torsdag och sen bio? Det är inte superbilligt men ganska bra mat... http://www.hog.edu.stockholm.se/menyer.php