tisdag 18 januari 2011

OnePiece

Det har väl inte undgått någon att OnePiece har blivit högsta mode bland myskläder? Inte ens mig. Trots att det inte ens är ett plagg i min smak. Jag är ju morgonrocksmänniska. Men visst är det ett mysklädesplagg? Eller pyjamas som jag kallar det.

Idag när jag var och åt lunch kom en tjej i 20-25-årsåldern in på restaurangen iklädd i en sån. Med en jacka över. Och en mössa under huvan. Plus ett par högklackade kängor. Men när hon satt och åt hade hon endast sparkdräkten och kängorna.

Det är väl ändå inte okej? Ungefär som att jag skulle glida in i en Yasuragimorris. Eller?

5 kommentarer:

Ting sa...

Jag älskar Onepiece och kan inte vänta tills jag får en egen.
Men jag skulle aldrig gå utanför mit hem i en sådan.
Det är ett mysplagg!
Min lilla tolvåring däremot, går till skolan med sin. ;)

Unknown sa...

Morgonrock på mig. Å jag går inte utanför dörren i den. Hyrs. Nästa bild ser ut som dolda kameran.

MonasUniversum sa...

Nämen vafan, det är INTE okey!

Singel i storstan sa...

Tack! Det är inte mig det är fel på med andra ord...

Helena m. 4 sa...

Jag är med Mona!
Nån' jävla måtta, och så vidare...