torsdag 27 januari 2011

Min dator

IT-killen kollade ju min dator förra veckan. Jag har haft problem med ljudet. Och så har den låtit som ett tröskverk.

Jag har inte haft tid att kolla upp den förrän nu. Och det är helt jävla otroligt! Ljudet är perfekt. Men framförallt så är den tyst som en mus. Dessutom så blir den inte sådär tokvarm när man har den i knät. Uppenbarligen är det JÄTTEVIKTIGT att tryckluftsrensa fläkten lite då och då. Jag har sagt det förr, men inte efterlevt detta tips. Tryckluftsburkar finns att köpa på typ Svanströms för en hundring och räcker hur länge som helst. De ser ut som en lite tjockare hårspraysflaska med ett plaströr.

2 kommentarer:

Ett stenkast från Fyndet sa...

Nej, inte Västerbron, bron över från Solna till Kungsholmen (fotot taget från Pampas söderut).

Jobbar i Solna :)

Singel i storstan sa...

Ok. Det såg läskigt likt ut i närheten där jag bor. :-)