fredag 14 januari 2011

Dags att ta krafttag?

Jag betalar 475 kronor i månaden för ett gymkort. Ett gym som nästan ligger vägg i vägg med jobbet. För jag är sån. Som måste ha nära till träningsanläggningen. Antingen som granne där jag bor. Eller med jobbet. Så det här gymet ligger perfekt till.

Problemet är att jag inte varit där sen typ maj. Jag har alltså snart betalat ett år utan att ens varit där och duschat. Det är kanske dags att rycka tag i sig själv och göra nånting åt det?

Men hur i helvete ska jag få tag i den motivationen?

4 kommentarer:

Ting sa...

Jag hade Friskiskort i ett år.
Var väl där fyra fem ggr.
Fail på mig ba.

Singel i storstan sa...

Frågan är om det är bättre att säga upp kortet, eller försöka ta tag i bitarna?

Anonym sa...

nu får du mycket energi från mig....jag är riktigt taggad nu att komma igång, är riktigt på G, tur att jag har fixat en PT annars hade jag väl kört sönder mig....så kom igen nu Nettis.....du vet ju att du mår så jävla bra av det PoK

Singel i storstan sa...

Ja jag vet!