måndag 25 februari 2008

Helgen som kom och gick...

Jahaja. Så sitter man här på jobbet igen och fattar inte att helgen ens har varit. Inte för att jag gjort särskilt mycket men det spelar tydligen ingen roll...

I fredags blev jag rastlös och hörde av mig till Janne på MSN och frågade om vi kunde ta några bira och det var okej för honom. Jag behövde inte ens tjata! Vi sågs på Rosa Drömmar på Lilla Essingen så för mig var det nära och bra. Blev övertalad av en Djurgårdskompis att följa med till Karlstad på hockey men när jag vaknade kl. 06:40 var jag så bakfull att det fick bli avbokning på den resan.

När jag vaknade på lördagseftermiddag strålade solen och jag tog en lååång promenad i ca en och en halv timme. Därefter gjorde jag inte mycket nytta. Satt vid datorn, gjorde god mat, kollade Melodifestivalen som var en stor katastrof enligt mitt tycke. Hur är det möjligt att Eskobar inte ens gick vidare till omgång 2?!? Sen satt jag vid datorn igen tills jag gick och la mig vid 01.

Igår hade jag tänkt att ta en lååång promenad igen men det var skitväder så istället sorterade jag massa musik på datorn vilket resulterade i 500 steg på en hel dag! Tvättade lite hår, rakade ben och färgade ögonbryn, mer blev inte gjort. Sen vaknade jag igen av klockan i morse och det var måndag... Trist!

Inga kommentarer: