fredag 1 februari 2008

Två bloggar

Jag vet inte om det kommer funka så bra med att ha två bloggar men jag tänkte i alla fall försöka någon vecka för att se hur det känns. Varför? Jo för att jag vill försöka att ha denna till mera privata funderingar medans den andra ska handla om mitt liv som mamma.

Det händer rätt mycket både roligt och trist i mammalivet nu, Cassi är i en rolig och jobbig ålder. Därför ska jag försöka samla allt på ett ställe för att sedan kunna gå tillbaka senare och läsa. Synd att inte blogg fanns när hon föddes eller var mindre för då hade det skrivits flitigt i den. Jag blev mamma alldeles i fel tid. Det tycker Cassi med, men hon skulle vilja vara född två år tidigare för då hade hon varit 18 år nu!

Hur som helst, här hittar du min andra blogg "Deltidsmorsan"

Inga kommentarer: