torsdag 21 februari 2008

Stay friends

Det finns en sida som heter Stay friends där man registrerar de skolor man gått i och vilka klasser. Jag har varit med där i flera år och nu det senaste året har fler och fler jag känner till blivit medlemmar. I somras klev ju som bekant min ungdomskärlek in på min sida och skrev... Nu har nästa ungdomskärlek skrivit, fast detta var före min andra ungdomskärleks tid och framförallt så avslutade jag och den här ungdomskärleken som hört av sig nu. Men gud vad kul att höra ifrån honom!!!

Han var min första riktiga pojkvän. Vi var ihop i typ ett och ett halvt år och det skulle kunnat varit han som tog min oskuld. Tyvärr så hann en Mr. Nobody före med några månader men det var den här jag var kär i. Han bodde i Göteborg men låg i lumpen uppe i Östersund där jag bodde på den tiden. När han muckade åkte han till mig och jag till honom ganska ofta. Jag var hos honom på lov och vissa helger och han kom bland annat en gång helt apropå när jag låg och sov... Minnena sköljer som en våg över mig och jag sitter här och fånler. På den tiden var jag oförstörd och kär!

Inga kommentarer: