fredag 15 februari 2008

Stegräknare

När vi var på konferens förra veckan fick alla en varsin stegräknare. Jag tror att det var den tredje stegräknaren jag fått på en femårsperiod så jag trodde att min nya skulle hamna i en låda tills jag kommer mig för att kasta den. Men med dessa stegräknare fick vi också ett användarkonto på något som heter livslunken.se. Där ska man registrera sina steg och tillsammans ska hela myndigheten gå från Haparanda till Smygehuk...

Inte nog med det så är vi indelade i olika team som är uppdelat på avdelningar och enheter där de olika teamen tävlar mot varandra! Detta innebär att helt plötslig är det ROLIGT att räkna steg eftersom jag tydligen har nån sorts tävlingsinstinkt! Numera går jag omvägar när jag ska någonstans, hur är detta möjligt?

Inga kommentarer: