tisdag 5 februari 2008

Konferens imorgon...

Håller på att packa lite för konferensen som jag ska på imorgon. Har lite problem bara. Det är alltså myndighetsdagar i två dagar på Hasseludden Yasuragi. Saken är den att det är en SPA-anläggning! Det är alltså sagt så att "om man vill" så kan man ha på sig en morgonrock och glida omkring med i två dagar!?!?!

Ska 150 personer som enbart arbetar på samma myndighet mingla omkring iklädda i morgonrock?!?

När jag går omkring med morgonrock så är jag spritt spångande under... Ska jag sitta och prata med nån enhetschef när jag är naken under en morgonrock?!? Hur tänker dom här? Och OM jag nu ska ha morgonrock på mig ska jag alltså vara helt osminkad, vilket innebär att INGEN kollega kommer att känna igen mig.

Och som sagt, det är sagt "om man vill". Tänk om jag är den enda som glider omkring med morgonrocken. Eller den enda som har vanliga kläder. Alltså måste jag packa vanliga kläder, lite finare kläder (till kvällsaktiviteter) och myskläder. För inte kan jag BARA ha morgonrock när vi ska sitta och äta om nu det ska vara lite avslappnat???

Det kommer att bli sent ikväll...

Inga kommentarer: