måndag 4 februari 2008

Sammanfattning

Usch vilken helg det blev! Lördagen gick i hockeyns tecken med alkohol på fastande mage. Får ångest bara jag tänker på kvällen... Först hockey, sen pub, efter det fest och sen är det lite luddigt. Jag vet att jag tog mig hem för egen maskin i alla fall och det känns ju tryggt. Men att hångla på en fest? Ger det vuxenpoäng?

Gårdagen gick i baksmällans tecken med ingen mat på hela dan. Däremot så satt jag lutad över toastolen stora delar av dagen så man skulle ju kunna tro att jag ätit något olämpligt, usch! Jag blir fan i mej kallsvettig när jag tänker tillbaka på helgen!

I dag har det varit massor att göra på jobbet så jag har inte haft tid att fundera på så mycket annat och det är väl lika bra det, annars måste jag nog hoppa från Västerbron på vägen hem.

Inga kommentarer: