torsdag 1 oktober 2009

Äntligen!

Djurgårdens supporterförening Järnkaminerna har äntligen kommit fram till att dom ska markera sitt missnöje mot spelarnas dåliga prestation det här året. Inte en dag för tidigt tycker jag.

Har varit lite trött på det nya Järnkaminerna som hela tiden ska ha en sån jävla positiv anda. Djurgården är på väg ner i helvetet men JK har pratat om att vi ska sjunga för vårt lag. Men när laget inte lyssnar? När laget presterar sämre än vad jag hade gjort i högklackat? Hur ska man bete sig då?

Mitt sätt att säga ifrån var i måndags genom att inte gå på derbyt. Och jag var inte ensam om att bojkotta denna match. Det saknades minst 5000 djurgårdare.

Nu har i alla fall JK bestämt sig för att inte gå in på läktaren förrän efter 15 minuter spelad tid på lördag. Själv hade jag tyckt att en halvlek hade varit bättre. Men bättre än inget. Och eftersom jag står i klacken så kommer inte jag heller att beträda läktaren förrns klockan 13:15.

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Något för mig att tänka på nu på söndag. Sonen är inte hemma och Bajen ska möta BP. Ska kanske helt strunta i att gå... *funderar*

Singel i storstan sa...

Det är rätt skönt att slippa bli förnedrad på plats kan jag säga...