tisdag 27 oktober 2009

Bitar som faller på plats

Jag ska inte säga att jag har full kontroll. För det har jag inte. Långt jävla ifrån! Men några bitar börja falla på plats.

Det gick bra att hämta pass utan kvitto kan jag berätta. Om ni nu skulle råka hamna i en sån situation någon gång...

Man ska inte komma på försent att man ska köpa Madame Tussaud-biljetter. Då kan dom vara slut när man kommer till brittiska turistbyrån. Så nu skiter vi nog i den aktiviteten.

Jag har checkat in. Men jag har inte skrivit ut boardingpasset eftersom jag inte har någon fungerande skrivare hemma. Jag hoppas att det fungerar att skriva ut imorgon.

Halva jag är iordningfixad. Just nu sitter jag med hårinpackning i håret och färg i ögonbrynen. Ska fixa fötterna och händerna. Sen är jag klar.

Men packningen har jag inte ens börjat med. Och jag har säkert glömt bort massor av viktiga saker. Fast det ska bli jävligt kul!

Inga kommentarer: