fredag 9 oktober 2009

Veckans favoriter

Jag har ju inte gjort någon hemlighet av att jag tycker Calle är bäst i Idol. I min smak. Både röstmässigt och det där blyga tittandet och blundandet.

Men ikväll var det tjejernas kväll. Normalt sett så är jag ingen superälskare av tjejröster. Sist jag verkligen gillade nån på Idol var när Amanda Jensen var med. Men ikväll tycker jag att tjejerna var bättre än killarna. Och de som glimrade mest var Reza och Tove.

Tove har dessutom också blivit en favorit. Hon har gjort tre direktsändningsframträdanden och alla är fantastiska. Hon kan vinna. Calle är lite för speciell för att gå hela vägen.

Men årets Idol innehåller nästan bara favoriter. Så jag vill helst att ingen åker idag. Kanske Camilla och Nicklas. Det är ju duell numera.

Den som lever får se.

Inga kommentarer: