måndag 5 oktober 2009

Vilken dag!

Upp efter dålig natts sömn. Till jobbet. Eftersom jag var sjuk förra veckan så var det hysteriskt mycket där. Vad sägs om 101 väntande fakturor? Ner till gymmet och personlig träning. Hård jävla träning!

Duscha i fem minuter. Slänga i sig ett äpple i farten. Träffa tonåringen på Fridhemsplan för att sedan ta oss vidare till Passexpeditionen. Vänta. Fixa pass. Åka tillbaka till Fridhemsplan och gå runt. In och äta middag på restaurang. Få umgås med tonåringen bara hon och jag!

Stå och vänta på buss med tonåringen... Åka buss en bit med tonåringen. Hoppa av bussen efter en bit. Och GÅ hem. I mina nya höga skoletter. Mina fötter blöder. Känns det som.

Nu ska jag bada och ta hand om mina stackars fötter. Sen ska jag packa träningsväskan för morgondagens morgonträning. Ni vet. Smink, arbetskläder och hela jävla duschväskan. Sen ska jag sooooova gott!

Men jag har fått umgås med min dotter idag! Då får fötterna ömma lite.

Inga kommentarer: