torsdag 1 oktober 2009

Jag skyller på att jag är sjuk!

Tog mig till sist ner till kvartersbutiken. Man kan säga att det är en av de sämsta kvartersbutikerna jag någonsin haft att göra med. Deras urval är inte så varierande. Och de flesta priserna ligger förhållandevis högt. Så det är ingen favoritsyssla att handla där.

Men jag orkade inte gå fem minuter till. Så jag slank in på Ica Hulvéns. Helt otroligt att dom får kalla sig Icabutik. Kom på en maträtt som jag kände att jag orkar laga. Och som jag vet att affären har alla ingredienser till.

På fem minuter var det hela över. Men på vägen hem blir jag sugen på något annat. Som jag faktiskt har alla ingredienser hemma till. Så man kan ju undra varför jag ens tog denna ansträngning?!? Måste vara chokladen som var slut...

Inga kommentarer: