fredag 23 oktober 2009

Vilohelg

Jag skulle behöva ta det lugnt i helgen. Jag har massor av saker som jag måste hinna göra innan jag åker. Helst skulle jag behöva få migränmedicin utskriven eftersom vi får receptbelagd medicin betald via jobbet. Men jag är osäker på om min nya läkare skriver ut via telefon.

Sen skulle jag behöva gå till frisören och fräscha till mig. De grå börjar ju synas igen. Jag behöver även färga ögonbryn, epilera halva kroppen, fixa både naglar och tånaglar...

Köpa en till resväska till tonåringen, klacka skor, växla pengar. Tvätta kläder. Ja jag har en del att göra.

Men ikväll ska jag kolla Idol och sen ska jag lägga mig. För imorgon är det fest. Från typ klockan 12:30. Tills jag inte orkar mer. Och då kan man tänka sig hur söndan kommer att se ut.

Det känns som att måndag och tisdag kommer att vara fulla av attgörasaker.

2 kommentarer:

Nattis sa...

Du får se till att festa åt mig med.. ;0)

Singel i storstan sa...

Klart jag gör! Passa på att njuta på Hasseludden. :-)