tisdag 20 oktober 2009

I'm back!!!!

Starkare än innan och mer rökfri än nånsin! Jag är tillbaka med större styrka än någon trodde var möjligt!!!

Puss till er som trodde på mig! Och kram till er som trodde att jag skullle bli non smokin generation!

Och hångel till er som tror på mig över huvud taget!

Och värsta sexet till dom som tror OCH VET att jag är en vinnare!

Och ni som trodde att jag skulle misslyckas bara för att jag var lite deppig: Ni kan dra åt HELLLVEETEEEE! :-)

Nä. Eller jo! Ni kan göra det!

Men nånstans så har jag lyckats! Trots att jag har varit lite ledsen och deppad. Och en sak till: Jag åker till London snart!!! Är det verkligen ingen som har lust att följa med? Så jävla dyrt är det inte.

7 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Se där ja, då är det sex man har att se fram emot...

Och du, det blir bättre med henne. Det blir det.

Charmhäck sa...

Välkommen tillbaka bruden! Du är en vinnare men jag hoppar nog sexet...hahha!

Mannen kommer från Afrika i morgon och vi tänkte låsa in oss på ett hotell i Stockholm. Det blir han som får sexet. Hehe...

Singelmamman sa...

Jag åker gärna till London, med tonåringar och vän, men hittar inte någon bra resa. Tips tar jag gärna emot.

Och GRATTIS! Så nu blir det en ny bild!!!

Singel i storstan sa...

Mona: Härligt att veta att du finns för alla ensamma höstkvällar framöver! :-)
Jag måste fråga hur du visste var det största deppigheten låg? Har du tjuvlyssnat på mig nånstans?

Charmhäck: Fyll upp energin till maxnivån på hotellet här i stan! Du behöver och är värd det!

Singelmamman: Nu beställde ju jag resan för över en månad sen har jag för mig och då började priserna gå upp pga lov. Men jag gick in på British Airways och SAS och kollade billigaste flighterna.

Jag åker dit med SAS för 692 kr/pp enkel och hem med BA som var en dyrare historia eftersom lovet är slut. Tog tillochmed en dag senare fast inte den obekvämaste tiden och betalade typ 1050 kr/pp. Varför jag säger typ är för att jag betalade i pund. Sen bokade jag hotellet via hotels.com.

Singelmamman sa...

*host* Du nämnde din dotter tidigare, under Stängt.
Tack för tipsen, jag kollar där också. Allt i sista minuten.

Singel i storstan sa...

Hahaha! Jag tyckte jag lusläste om jag skrivit om henne men tydligen inte. Det är ingen idé du kollar, jag har redan gjort det och det är svindyrt!

Nästan billigare att åka till NY, nästan... Det är inte värt priset som det kostar nu. Jag tycker att jag blev lurad på hemresan, eftersom en enkel ska inte kosta mer än 650-800 kronor.

Singel i storstan sa...

Ibland blir jag rädd för mig själv! Jag glömmer bort saker ibland! Och det händer lite då och då. Det bådar ju inte så gott för framtiden när man blir äldre. Vad ska tonåringen som då är klimakteriekärring tycka om mig då?!?!