onsdag 21 oktober 2009

Planering

Jag har inte gjort många knop idag. Inte med kroppen i alla fall. Men magen är lugn och fin nu. Och det är ju skönt.

Men jag har pratat med tonåringen idag. I typ tre och en halv timme. Och det kändes bra. För vi pratade igenom saker och ting. Så nu känns det helt okej att åka till London.

Därför har jag planerat lite. Bokat bord på några restauranger. Bokat biljetter på en standup-klubb. Köpt biljetter till Madame Tussaud. Onsdag, torsdag, fredag och lördag är minutiöst planerade.

Nä.

Inte så noggrant. Men nästan.

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Ett tips från när jag var i London senast, med tonårssonen. Vi bokade Madame T hemifrån och slapp stå i långa kön in. Lite billigare blev det också.

Singel i storstan sa...

Exakt vad jag har gjort! Via boxoffice.