onsdag 3 februari 2010

Jag känner mig risig

Det började natten till igår. Jag vaknade mitt i natten av att jag hade skitont i halsen. Men när jag vaknade på morgonen så var det bortblåst. Fast det kom tillbaka på eftermiddagen.

På kvällen började jag nysa. Typ 10 nysningar i rad! Och sen började näsan att rinna. Och va täppt samtidigt. Så jag har sovit dåligt i natt. Skitdåligt tillochmed!

Jag skulle gått på BodyPump nu på morgonen. Fast jag struntade i både att pumpa eller ta en morgonpromenad. Dåligt av mig. Men jag känner mig inte hundra. Och jag har varken tid eller lust att bli sjuk.

Nu har jag proppat i mig Berocca, D-vitamin, Arctic Root och koffeintabletter. Håller tummarna för att kroppen ska komma på andra tankar. Är det nån som vet nåt annat man kan göra för att mota förkylning och halsont?

4 kommentarer:

POLISHUSTRUN sa...

SÖMN!!!!

Singelmamman sa...

Röd solhatt. Inte på huvudet dock.

Unknown sa...

Tjocka sockor när du lägger dig... lovar...

Singel i storstan sa...

Röd solhatt intagen, strumpor på och nu sängen! :-)