måndag 1 februari 2010

En eftermiddag på jobbet...

Är borta mellan 11-12 pga träning och ombyte.
  • Gå igenom mejlen
  • Packa upp fredagens beställning från AGE (vi har kontorsservice men ibland måste man beställa andra saker, typ en gång i veckan)
  • 30 minuters lunch
  • Protokollanteckningar på samverkansmöte
  • Besvara ett samtal
  • Kontera fakturor
  • Ta emot och skicka underskriven bokningsbekräftelse
  • Ordna en namnskylt
  • Promenad runt kvarteret (istället för fika)
  • Skriva protokoll
  • Mellis
  • Fortsätta skriva protokoll
  • Skicka protokoll till chefen för synpunkter
  • Blogga
  • Gå hem
En ganska skön arbetsdag. De dagar jag har tid att blogga från jobbet så är det inte stressigt i alla fall. Nu ska jag ut och slåss på Daglivs på Fridhemsplan. Det är djungelns lag som gäller där...

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Jag är glad att jag hann iväg från Daglivs innan du kom. Fast även idag var jag snabb, och hade pengar och kort redo. Bra jobbat Singelmamman.

Singel i storstan sa...

:-D Hahahaha! Du menar på allvar att du brukar handla där? Trodde du skojade förra gången.

Men idag var jag på gott humör och irriterade mig inte ett dugg på mannen som tog fram plånboken efter han gått tillbaka till cigarettautomaten och bytt cigarettmärke. ;-)

Men däremot dessa armbågande människor som stressar upp mig...