söndag 21 februari 2010

Summering för vecka 3

Veckan började bra tills jag blev magsjuk på torsdag eftermiddag. Sen kom skitvädret som gjorde att jag inte hade någon som helst lust att promenera. Så den här veckan har varit sämst hittills. Och det märks på resultatet.
 
Under vecka 3 har jag:
  • Gått ner 1 hekto
  • Tränat måndag och onsdag
  • Morgonpromenerat måndag, tisdag och torsdag
  • Gått 48.228 steg vilket blir 32,71 km
  • Sovit minst 7 timmar alla nätter
Jag har alltså gått ner 3,3 kilo på tre veckor. Det går sakta nu. Men skitsamma. Jag ska inte ge upp! Även om jag känner mig pessimistisk. Skulle jag gått upp cirka 1 kilo i veckan sen jag födde barn hade jag varit smällfet idag, förmodligen död. Så tog det 18 år att komma upp hit kan jag inte kräva att det ska ta 18 dagar att komma ner...

Jag tror det är vädret som gör mig så här...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Är imponerad av din redovisning... det kommer gå jättebra... till utsläppet kommer du vara i kanonform...

Singel i storstan sa...

C: Jag hoppas du är spådam och har rätt!

Unknown sa...

Ähh det behöver man inte vara för att fatta att du kommer att lyckas... det är bara att räkna.. om 10 veckor har du gått över 30 mil och sovit ca 490 timmar samt tränat ca 30 ggr... och inte druckit en ända öl...

Singel i storstan sa...

När man ser det på den sidan så låter det väldigt klokt! :-)