torsdag 18 februari 2010

Apropå att resa

Som på beställning startar Mix Megapol en tävling på måndag. Gry har ett plan. Där kan man nominera en tjej som man tycker är värd att få en veckas semester i mars på Canarias. Men man får inte nominera sig själv.

Så nu ska jag prata med Tonåringen. Övertala henne att jag är den bästa mamman man (hon) kan ha. Att jag är värd en resa helt enkelt. Och ge henne mejladressen till radioprogrammet.

Nä. Det räknas nog som fusk...

Jag får nominera någon annan istället.

10 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tänker nominera dig... för det är du värd...

Singel i storstan sa...

Gulle dig! Men jag tror inte att man kan nominera en anonym bloggare. ;-)

Unknown sa...

Anonym??

Singel i storstan sa...

Ja?!? Känner jag dig? :-O

Anonym sa...

Gummsi... ge mig mailadr så nominerar jag dig (hoppas du får ta men en vän också, mig alltså hehehe).
Kram

Anonym sa...

Anonym!!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Singel i storstan sa...

Men JAG är anonym! :-) Typ.

Monicas sa...

Klart att du ska bli nominerad!

Maila mig adressen på tisdag när jag är tillbaka på jobbet så nominerar jag dig :)

// Monica R

Singel i storstan sa...

Hahaha! Vad söta alla är! Det här inlägget var inte menat som nåt tiggeriinlägg utan snarare en reflektion om att man kan vinna en resa. :-)