onsdag 24 februari 2010

Vissa dagar är bättre än andra

Igår fick jag tokspel på det mesta. Kände mig allmänt trött på det mesta. Men idag känns allt mycket bättre. Måste ha med solen att göra! Jag behöver massor solljus känner jag.

Ikväll bär det av till Tonåringens skola för att äta en femrättersmeny. Jag ska slå på stort och köpa vinpaket till. Det innebär att man får ett glas vin till varje rätt. Nog för att glasen inte är överfulla, men jag kan nog bli lite rund under fötterna ändå. Har ju inte vanan inne. Jag ska gå med en gammal arbetskollega som jag tyvärr inte träffar alltför ofta.

Så onsdagen den 24 februari är en mycket bra dag!

4 kommentarer:

Mitt i Fågelsången sa...

Härligt!

Ha en trevlig kväll!

Singel i storstan sa...

Tack det samma!

MonasUniversum sa...

Åh vad tidigt dom har hennes middag! Vi ska iväg nån gång i mars.

Singel i storstan sa...

Nej, det är inte studentmiddan. Den har dom den 15 mars. Det här var bara vanlig middag, hon går ju i restaurangskola...