fredag 19 februari 2010

När man mår bättre

Jag har legat i soffan och sovit mest hela dagen. Vaken nån halvtimme, sova två timmar...

Men nu har jag varit vaken sen fem ungefär. Och jag mår bättre. Så pass bra att jag har roat mig med att göra min första header. Inte så originell kanske, men det är ju min första. Jag gillar ju att leka med Photoshop så nu funderar jag på hur jag ska få chefen att tycka att jag ska gå en kurs. Det är ju inte mina arbetsuppgifter direkt...

Annars så blir det en lugn fredag.

2 kommentarer:

POLISHUSTRUN sa...

Fina bilder! Du är en riktig pudding!

Fördelen med magsjuka är att den går över snabbare än en förkylning men jag har nog hellre en förkylning trots allt!

Krya på dig!

Singel i storstan sa...

Ja, magsjuka är inte det roligaste. Men nu mår jag bra. :-)

Och tack för komplimangen!