söndag 28 februari 2010

Summering för vecka 4

Veckan har varit sådär motionsmässigt. Jag började starkt men spårade ur framåt helgen. Jag var och åt på Tonåringens skola och struntade i GI totalt. Drack tillochmed vin. Sömnen har det varit si och så med också. Därför är vecka 4 näst sämst.

Under vecka 4 har jag:
  • Gått ner 0,7 kilo
  • Tränat måndag, onsdag och fredag
  • Morgonpromenerat måndag och tisdag
  • Gått 66.367 steg vilket innebär 41,62 kilometer
  • Sovit minst 7 timmar fyra nätter

Det blir alltså exakt 4 kilo totalt på 4 veckor. Man ska väl vara glad för att det går åt rätt håll antar jag. Och för att inte tappa hoppet så har jag även mätt mig. Jag har minskat cirka 5-6 cm på överkroppen och 3 centimeter över höfter och rumpa.

Snart får jag köpa kläder!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det där är ju finfina siffror du har om man jämför med förra veckan. Du har går ner 70% mer.... tränat 33 % mer... du har gått över 18 tusen fler steg wow ... det här med sömnen får du ta igen i veckan och nanna tidigt...Jättebra jobbat du är bra på det här... mycket bättre än att förutspå vårens ankomst denna måndag.

Singel i storstan sa...

C: Du är mycket bra på att motivera! Tack! :-)