torsdag 20 november 2008

Konsten att bränna pengar

Jag verkar vara duktig på att göra av med pengar den här veckan. Gick in på Västermalmsgallerian när jag var på väg hem från jobbet för att köpa nya vantar. Dom jag köpte igår var värdelösa och jag gillar H&M's fingervantar för 39 spänn för två par. Därför styrde jag stegen mot H&M men råkade slinka in på Indiska där jag äntligen hittade en ny aromalampa OCH eteriska oljor. Oftast säljs bara aromalampan och den är ju värdelös utan olja och åka till stan för oljan orkar jag inte.

Därefter gick jag till H&M men tänkte att jag kunde i alla fall kolla efter en topp eller något eftersom jag fortfarande inte har hämtat mina kläder i Tyresö och därför har minimalt med kläder här. Vad händer? Jo jag hittar två kjolar och två skjortor som jag tar in till provrummet. Normalt är ju att skiten sitter katastrofalt och man får lämna kläderna tillsammans med provbrickan. Men inte idag minsann! Allt passade och jag lämnade in provbrickan helt själv, plockade upp ett 2-pack fingervantar och gick till kassan. Jag har uppenbarligen inga problem med att göra av med pengar en hel helg innan lön...

Inga kommentarer: